Четвер, 18 Жовтень 2018


Дослідження соціологічної групи «Рейтинг», яка днями оприлюднила президентські рейтинги українських політиків, купила лідер ВО «Батьківщина» Юлія Тимошенко.

За так зване соцопитування групи «Рейтинг», яке насправді не проводилося, партія Тимошенко виклала 50 тисяч доларів, - повідомило виданню «Інформатор» джерело в оточенні керівництва «Батьківщини».

За його словами, за покупку «соцдослідження» відповідав близький до керівниці «Батьківщини» народний депутат Олександр Абдуллін.

«Тимошенко потрібно було в публічній площині показати, що вона не збирається погоджуватися на пропозицію Порошенка про дострокові вибори. Петро Олексійович пропонує їй відмовитися від президентських амбіцій в обмін на пост прем'єра, після того як пройдуть дострокові парламентські вибори. Тимошенко не цікава така пропозиція. Вона про це сказала Порошенко в приватній бесіді. А щоб президент не сумнівався, що її відповідь кінцева, Тимошенко купила за 50 000 доларів «соцопитування», в якому вона випереджає Петра Олексійовича на 3%, а в другому турі - на цілих 7% », - розповів інсайдер.

За словами джерела, з покупкою «соцопитування» і його оприлюдненням у «Батьківщині» настільки поспішали, що забули включити в нього рейтинги партій.

«Тимошенко поставила Абдулліну завдання купити «опитування», в якому її рейтинг був би на 3-4% вище, ніж у Порошенка. У нього було два дні. Не знаю як, але він примудрився забути про рейтинги партій. Тому «Рейтинг» оприлюднила результати «соцдослідження» з рейтингами можливих кандидатів у президенти, але без рейтингів партій. Це прокол, який, слава Богу, не помітили. Ну хто публікує президентські рейтинги без партійних?!» - розповів інсайдер.

ЗМІ раніше повідомляли, що соціологічна група «Рейтинг» публікувала замовні дослідження на користь мажоритарних кандидатів в народні депутати.

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.