Четвер, 19 Липня 2018


Новини Рівного

Староволиські вечорниці. Таку назву мав другий захід тижневого марафону XV ЮВІЛЕЙНОГО сезону  Першої у Рівному модної події FASHION TIME. Він проходив учора, 28 березня у ресторані «БарМаки».

Поціновувачам українських традицій організатори презентували 25 українських автентичних костюмів «Великої Волині» другої половини XIX  початку XX століття. Це колекція одягу, яку до найменших дрібниць відтворила команда майстрів на чолі з дослідником з Радивилівщини Володимиром Дзьбаком. В ролі моделей, які демонстрували колекцію, виступили відомі рівненські жінки та дівчата:  акторки, співачки, дружини гравців НК «Верес» та організаторки події. Зокрема, головний натхненник FASHION TIME Оксана Ігас презентувала святковий костюм Сарненського району кінця XIX початку XX століття.  Коментував історію і особливості кожного вбрання відомий колекціонер, знавець українського одягу Ігор Перевертнюк.

Тканини, з яких шили презентоване вбрання, були виткані вручну, як і колись, на старовинних верстатах. Тому, на вечорницях ткалі продемонстрували цей не простий процес, а дехто з гостей навіть насмілився повчитися давньому ремеслу. 

Не обійшлися Староволинські вечорниці без традиційних розваг старих часів – співав дует «Дуліби», у виконанні акторок Рівненського обласного драматичного театру звучали українські народні пісні та лірична поезія місцевих авторів, грав на лірі відомий рівненський лірник Андрій Ляшук. А на завершення вечора гості смакували староволинську потравку. Страву, відновлену за давнім рецептом, на відкритому вогні в казані приготували кухарі ресторану «БарМаки», який робить чималий внесок у збереження культурно-історичної спадщини, відроджуючи старовинні рецепти українських забутих страв.

Організатори вечорниць, дотримуючись добрих українських традицій вирішили допомогти тим, хто цього потребує і організували збір коштів на Великодні кошики для Тучинського будинку пристарілих.  Староволинські вечорниці пожертвували майже 5 тисяч гривень, щоб старенькі могли відчути справжній смак свята світлої Пасхи.  

 

Упродовж цієї зими на Рівненщині відбувався обласний конкурс «Зимова фортеця». Він проходив в дитсадках у рамках Всеукраїнських спортивних заходів «Спортивна зима».

Брати участь могли вихованці дитсадків області разом зі своїми вихователями. Згідно з умовами конкурсу, їм потрібно було облаштувати снігову фортецю висотою щонайменше 1 метр. Потім зробити спільне фото і надіслати організаторам.

Цього разу перемогу в конкурсі виборов Рівненський дошкільний навчальний заклад №40 «Червоні вітрила». Діти зуміли побудувати фортецю неймовірною протяжністю в 296 метрів, цього сповна вистачило для першого місця.

На другій сходинці п’єдесталу розташувався Клеванський дитсадок №1, а замкнув трійку призерів Костопільський дошкільний навчальний заклад №3 «Сонечко».

Дитсадки відзначать цінними нагородами від обласного центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та Відділення НОК України в Рівненській області.

Відповідно до розпорядження міського голови Володимира Хомка, четверте пленарне засідання дванадцятої сесії Рівненської міської ради 7 скликання, відбудеться 29 березня 2017 року в конференц-залі за адресою Поштова, 2 (четвертий поверх).
 
Початок засідання о 10.00.
 
Під час засідання планується розглянути більше сотні питань порядку денного.

27 березня у понеділок офіційно стартує XV ЮВІЛЕЙНИЙ сезон  Першої модної події FASHION TIME. Відкриває тиждень FASHION TIME Форум «Історії успіху». Це буде неформальна зустріч з людьми, які розкрилися завдяки проекту FASHION TIME.  

Так, до прикладу, талановитий дизайнер Любов Шипукова, яка з легкістю може реалізувати найвибагливішу ідею клієнта, спробувала себе у конкурсі дизайнерів ІV FASHION TIME  і почала створювати свої власні колекції одягу. Любов Шипукова завжди прагне розвиватися і нещодавно закінчила Академію Андре Тана як професійний імідж-стиліст.  Відтепер Любов Шипукова не просто втілює найсміливіші дизайнерські ідеї, а й допомагає людям створювати власний імідж. 

Дизайнер дитячого святкового вбрання Тетяна Блажкова свою першу колекцію підготувала спеціально до участі у Першій модній події у Рівному FASHION TIME. У V сезоні FASHION TIME  сукні Тетяни Блажкової заполонили подіум. Тепер у неї власна майстерня та чимало клієнтів. А все почалося з простого лозунгу «Нехай світ дізнається про тебе». 

Загалом на Форумі рівняни почують 10 історій успіху від FASHION TIME.

Форум проходитиме у  центральному корпусі НУВГП, 4 поверх (аудиторія Платформи взаємодій "ПРОСТІР") о 17:00. Щоб потрапити на Форум достатньо зареєструватися  за посиланням: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdcIQ7XL0b3eDsDQiRT5tx6bxM_EotSMBUCXzf1qBAAvDQr1g/viewform 

Також на форумі буде презентовано Програму заходів Першої у Рівному модної події FASHION TIME, XV ЮВІЛЕЙНИЙ сезон, весна-літо 2017 та відбудеться офіційне представлення партнерів Проекту.

20 березня рівно за тиждень до офіційного початку XV ЮВІЛЕЙНОГО сезону Першої модної події FASHION TIME стартувала спеціальна акція від проекту FASHION TIME та ТЦ «ЗЛАТА ПЛАЗА» SPECIAL FASHION ACTION.

На 1 поверсі Торговельного центру майстри Івент-агенції «Карнавал» та квіткової крамнички «Декор Центр» облаштували ексклюзивну 3D-фотозону у вигляді вже всесвітньовідомої туристичної родзинки нашого краю «Тунелю кохання». Впродовж цього тижня кожен рівнянин чи гість нашого міста, не виїжджаючи за його межі, зможе зробити оригінальне фото на фоні популярного тунелю. Окрім того - це унікальна можливість відчути себе обличчям XV ЮВІЛЕЙНОГО сезону FASHION TIME, оскільки фотозона практично повторює композицію афіші заходу.

На афіші ідейний натхненник проекту Оксана Ігас в українському автентичному вбранні Рівненського Полісся кінця 19 століття. Це один із костюмів, відтворений нашим земляком з Радивилівщини Володимиром Дзьобаком. Понад 15 костюмів з колекції відродженого автентичного одягу буде вперше представлено саме на рівненському подіумі під час модних показів XV ЮВІЛЕЙНОГО сезону FASHION TIME. Об’єднує ідею ЮВІЛЕЙНОЇ Першої модної події слоган – «Знайти, відчути, зберегти». Тому пошук того, щоб могло б символізувати своє, рідне, те, чим ми могли б пишатися, і привів організаторів у популярний, модний та впізнаваний туристичний об’єкт Рівненщини «Тунель кохання». А щоб це улюблене місце закоханих стало ближчим,  вирішили разом з партнерами відтворити його у  форматі 3D і розмістити практично у центрі Рівного.

Фотозона у ТЦ «ЗЛАТА ПЛАЗА» буде відкрита з 20 до 26 березня.

ПРИЙДИ, СФОТОГРАФУЙСЯ НА ФОНІ «ТУНЕЛЮ КОХАННЯ», РОЗМІСТИ фото   у соцмережах із хештегом #ZlataFASHIONTIME. ВИГРАЙ подарунок від партнерів або квиток на головну подію FASHION TIME main.

З 17:00 до 20:00 у ці дні у фотозоні працюватиме професійний фотограф Проекту. У цей час можна буде не лише сфотографуватися, а й давши відповідь на запитання, отримати подарунок.

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.